Add description, images, menus and links to your mega menu
A column with no settings can be used as a spacer
Link to your collections, sales and even external links
Add up to five columns
Add description, images, menus and links to your mega menu
A column with no settings can be used as a spacer
Link to your collections, sales and even external links
Add up to five columns
Add description, images, menus and links to your mega menu
A column with no settings can be used as a spacer
Link to your collections, sales and even external links
Add up to five columns
Add description, images, menus and links to your mega menu
A column with no settings can be used as a spacer
Link to your collections, sales and even external links
Add up to five columns
by Zhivko Delchev September 03, 2024 4 min read
Дали е само липсата на късмет? Успешните трейдъри имат ли тайна вътрешна информация? Какво е различното при хората, които имат успех с Трейдинга?
Това е начинът, по който той:
С последователността от статии ще ви помогнем да изградите такова професионално търговско мислене. За целта ще разгледаме подробно:
Днес ще ви покажем 3-те съществени фактора на този профисионален начин на мислене. В следващите статии ще разгледам всеки от тях интензивно и подробно. Днес първо какво ще разглеждаме като цяло.
Възможно е обаче да се наблюдава и анализира това поведение. Правейки това, вие осъзнавате несъзнателното си поведение и можете да го тренирате. Подсъзнанието става съзнателно.
Ние, хората, обичаме сигурността. Несигурността е неудобна и плашеща. Но тази абсолютна сигурност не съществува на финансовите пазари. Развитието на цената на акциите или цената на стоките може да се предвиди в някои случаи. В повечето случаи обаче нещата се развиват по различен начин от очакваното.
На финансовите пазари се играе игра на вероятности, която често крие много изненади.
Най-важната концепция в търговията е очакваната стойност. Тази очаквана стойност (EV) е стойност, която изразява вероятния успех на действие или действие.
EV зависи от два фактора: "съотношението риск-възнаграждение (RRR)" и възможното съотношение на успеваемост.
RRR е доста лесно да се определи: това е съотношението на възможната печалба, която една сделка може да постигне, към възможно най-голямата загуба, която може да възникне. Очаквате възможна печалба от 3000$. Вашата максимална загуба е 1000$. Сега имате съотношение риск-печалба 3:1.
Как да изчислите възможната си печалба и максимална загуба ще бъде предмет на една от следващите статии. Тук всичко опира до признаването и приемането на принципа.
За да намерите очакваната стойност, второто нещо, което трябва да имате предвид, е степента на успеваемост. Тази стойност, наричана още "Bat Rate", е процентът на печелившите сделки по отношение на общия брой на всички сделки. Така че трябва да включите вероятността във вашите съображения, колко често ще се случва печелившото или губещото съотношение.
Както при всички статистически стойности, тук важи същото: Колкото повече случаи разглеждате, толкова по-смислен е резултатът. Следователно процентът на успеваемост зависи до голяма степен от вашия търговски опит.
Както виждате, стойността на очакваната стойност на успеваемост не е точно аритметично изчислима стойност. Въпреки че има проста формула, тя остава приблизителна стойност. Това е мястото, където идва вашият опит и вашите познания за пазара, на който търгувате. И разбира се начинът КАК търгувате на тези пазари.
Това води до втория фактор.
Колкото и важни да са емоциите в човешкия живот - те нямат място в търговията финансови пазари!
Когато се занимавате с пари и търгувате с финансови продукти, можете да бъдете ударени от цял порой от емоции.
Двете основни емоции, които определят психиката на търговеца, са страх и алчност. Двете емоции често си влиаят една на друга.
Алчност
Днес ще спечеля поне $1000 печалба! - върви ръка за ръка със страха от пропускане на сделка. И когато цената внезапно се обърне, страхът покълва: страхът от загуба на нещо, което вече изглежда, че имате със сигурност.
Страх
Това са МОИТЕ пари, вече не ги раздавам! - Къде водят тези емоции?**
Тези погрешни решения са подсилени от "принципа на надеждата":
Често напразно се надявате!
Ако искате да тръгнете по пътя към успеха и да останете на този път, трябва да знаете кои емоции ви влияят и как, и как можете да овладеете тези емоции.
Метод за поддържане на емоциите ви под контрол в трейдинга: разработвате стратегия за трейдинг, която отговаря на вашата личност. За да направите това, вие изследвате себе си и сегашното си мислене.
Трябва да идентифицирате силните и слабите си страни и какви емоции ви пречат да постигнете успех на пазарите.
или
Всички тези въпроси и аспекти трябва да бъдат включени във вашата стратегия. От това трябва да разработите стратегия, която можете да приложите във всяка ситуация.
И накрая, вие се обучавате да се придържате към тази стратегия и да елиминирате обструктивните емоции.
Разработването и последователното прилагане на такава стратегия е тайната зад печелившите търговци. Не късметът, не талантът носи успех. Последователността е основната черта на характера на успешния трейдъра.
Само съзнателен подход към задача и последователно прилагане на стратегия ще ви донесе успех. Именно манталитетът, начинът ви на мислене определя резултатите ви!
3-те най-важни фактора за развитие на професионалното ви мислене за търговия:
Customer Testimonial
Include some of your favorite customer quotes and feedback here as social proof, to build credibility and trust for your services and products.
Customer Testimonial
Include some of your favorite customer quotes and feedback here as social proof, to build credibility and trust for your services and products.
Customer Testimonial
Include some of your favorite customer quotes and feedback here as social proof, to build credibility and trust for your services and products.
Customer Testimonial
Include some of your favorite customer quotes and feedback here as social proof, to build credibility and trust for your services and products.
Customer Testimonial
Include some of your favorite customer quotes and feedback here as social proof, to build credibility and trust for your services and products.
Sign up to get the latest on sales, new releases and more …